Juniorklub

Assentoft Juniorklub: Et sjovt og kreativt fritidstilbud for børn i 4. til 7. klasse, på Assentoftskolen.

I Juniorklubben på Assentoftskolen venter der børnene en verden af kreativitet, samvær og sjov efter skoletid. Under vejledning af dygtige voksne, får børnene mulighed for at udfolde sig i et trygt og støttende miljø.

Klubbens aktiviteter er alsidige: Fra smykkefremstilling og madlavning til fodbold og bordtennis. Der arrangeres også særlige events som drengeaften, tøseaften og ture ud af huset, der inkluderer naturoplevelser og bålhygge.

Forældrene kan holde sig opdaterede om klubbens aktiviteter gennem AULA, hvor der jævnligt postes nyheder og billeder fra de mange spændende projekter.

Kort sagt: Juniorklubben på Assentoftskolen er et levende og omsorgsfuldt fællesskab, der giver børnene plads til at trives, lære og have det sjovt efter en lang dag i skolen.

Udmeldelse af juniorklubben skal ske med én måneds varsel senest den 15. eller den sidste dag i måneden.