Valgfag på kommende 7. årgang

Eleverne skal vælge et obligatorisk to-årigt praktisk/musisk valgfag, der afsluttes med en eksamen efter 8. klasse.

Timetallet for valgfaget er 60 klokketimer årligt. Timerne skal læses ugentligt over de to år, dog med mulighed for over årene at samle disse i større eller mindre blokke.

Alle landets folkeskoler skal udbyde faget Håndværk & Design og kan tilbyde musik, madkundskab og billedkunst. På Assentoftskolen har vi besluttet at udbyde alle fire valgfag. Vi kan ikke love, at alle fire valgfag vil blive oprettet, og vi kan heller ikke garantere, at alle elever får det fag, de allermest ønsker sig.

Eleverne skal vælge fag senest tirsdag d. 11. juni 2024. Du vælger fag ved at udfylde formularen herunder.